Meer informatie
Levering
Wij maken gebruik van DHL.
De normale levertijd is 2-5 dagen. Neem contact op met onze klantenservice als u uw levering niet binnen 8 werkdagen heeft ontvangen.
Notitie:
Vanwege de huidige stakingen in Europa kunnen er in sommige gevallen langere levertijden zijn. We vragen om uw begrip
Alle GANT-leden komen in aanmerking voor gratis standaardverzending.
Alle bestellingen kosten €3,95 verzendkosten.
Wij bieden expresverzending tegen een meerprijs van € 12.95.
Op dit moment bieden wij geen Click & Collect aan.
U kunt zelf het bezorgadres aanpassen, zodra uw pakket bij DHL is. U zult een email bericht van DHL ontvangen en in deze email kunt u zelf het adres wijzigen of kiezen voor een DHL afhaalpunt.
Wij leveren op dit moment niet bij een DHL bezorgpunt. Wel kunt u, zodra uw pakket is verzonden, zelf kiezen voor een afhaalpunt.
Retour & Terugbetaling
1. Stop alle te retourneren artikelen in de originele verpakking terug in het pakket.
2. Vul het retourformulier in en voeg het bij het pakket.
3. Verzegel het pakket en plak het retouretiket erop.
4. Lever het pakket gratis in bij PostNL.
5. Na ontvangst van de retourzending krijgt u bericht en wordt het eventuele tegoed terugbetaald in dezelfde vorm als u voor de bestelling heeft betaald.
Als u geen formulieren in uw pakket heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
Je kunt ongedragen kleding binnen 60 dagen retourneren. Gebruik hiervoor het retouretiket en het retourformulier die in het pakket zitten. Als je geen retourformulier hebt, kun je hier een formulier invullen en afdrukken, of contact opnemen met onze klantenservice.
Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd als
- ze intact zijn
- alle originele labels op de goederen zitten
- er geen tekenen van slijtage zijn
- er geen sporen van make-up of parfum op de kleding zitten
- ze niet gewassen zijn
- Retourzendingen worden alleen geaccepteerd voor geuren die ongeopend zijn, zich in de originele staat bevinden en waarvan alle verpakkingen intact zijn.
Om hygiënische redenen worden de volgende artikelen niet geruild:
- Ondergoed
- zwembroeken
- Gezichtsmaskers
Tip:
Als je meerdere bestellingen wilt retourneren, zorg er dan voor dat alleen artikelen die op de retourbon staan in één doos zitten. Anders kan de toewijzing iets langer duren.
Zodra wij de retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt het factuurbedrag binnen 14 dagen gecrediteerd via de betaalmethode die u bij de bestelling heeft geselecteerd.
U kunt contact opnemen met onze klantenservice als u vragen heeft over de retourstatus.
Mocht een door ons geleverd artikel op enige wijze beschadigd of defect zijn, dan kunt u het artikel uiteraard aan ons retourneren. Voor instructies over hoe dit te doen, zie Hoe kan ik artikelen uit mijn bestelling retourneren?
Bestel
Nadat u een of meer artikelen uit ons assortiment hebt gekozen en in de winkelwagen hebt geplaatst, klikt u op "Afrekenen". Volg de afzonderlijke stappen om de leverings-/ factuuradressen en betaalmethoden op te geven.
Als u moeite heeft om een bestelling online te plaatsen neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservicemedewerker zal u begeleiden in het plaatsen van uw bestelling.
Nee, u bent ook welkom om als gast een bestelling te plaatsen.
Betaling
1. Betalen via iDeal:
iDEAL is een online betaalmiddel, waarmee u direct kunt betalen via uw eigen bank.
2. Achteraf betalen via Klarna
U betaalt het factuurbedrag via de online aanbieder Klarna. De factuur wordt u per e-mail toegestuurd nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Vervolgens dient u het geld over te maken naar Klarna binnen 14 dagen.
3. CreditCard
Wij accepteren Visa, Master Card, en American Express, alleen mogelijk met 3d secure procedure.
Met de 3d secure procedure bevestigen klanten elektronische betalingen ook met een wachtwoord, een TAN of een vingerafdruk. Uw creditcard wordt belast wanneer de bestelling is voltooid.
4. PayPal
U betaalt het factuurbedrag via de online aanbieder PayPal. Om via PayPal te betalen:
Wanneer u niet geregistreerd bent bij PayPal dan dient u zich eerst te registreren bij PayPal. Zodra uw PayPal registratie is voltooid, kunt u vervolgens PayPal selecteren als betaalmethode en voor het verdere betalingsproces wordt u dan doorgestuurd naar de PayPal website om de betaling aan ons te bevestigen. Meer informatie krijgt u tijdens het bestelproces.
Een tegoedbon- of kortingscode kan alleen worden ingewisseld in de winkelwagen. Klik gewoon op "Winkelwagen bewerken" in het besteloverzicht om naar uw winkelwagen te gaan. Daar kunt u de code invoeren onder "Kortingscode invoeren". Door op "Toepassen" te klikken, wordt de korting onder de geldende voorwaarden verrekend. Mocht u problemen ondervinden, neem dan contact op met onze klantenservice.
Rekening & Veiligheid
Als lid kunt u deelnemen aan aanbiedingen, bonussen en voordelen die exclusief zijn voor het lidmaatschapsprogramma. De ledenvoordelen worden continu bijgewerkt. U kunt hier meer lezen over uw ledenvoordelen.
Zorg ervoor dat uw e-mailadres en wachtwoord correct zijn. Mocht dit nog steeds niet werken, dan raden wij u aan uw wachtwoord te wijzigen. Om het wachtwoord te wijzigen logt u in via "Mijn GANT", klikt u op wachtwoord vergeten. Zorg ervoor dat u het juiste e-mailadres invoert. Er wordt een e-mail naar uw e-mailadres gestuurd met een link naar de plaats waar u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Het nieuwe wachtwoord moet minimaal 8 tekens lang zijn, minimaal 1 cijfer en een symbool bevatten en zowel kleine letters als hoofdletters bevatten. Mocht dit nog steeds niet werken neem dan contact op met onze klantenservice.
Om het wachtwoord te wijzigen logt u in via "Mijn GANT", en klikt u op wachtwoord vergeten. Zorg ervoor dat u het juiste e-mailadres invoert. Er wordt een e-mail naar uw e-mailadres gestuurd met een link naar de plaats waar u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Het nieuwe wachtwoord moet minimaal 8 tekens lang zijn, minimaal 1 cijfer en een symbool bevatten en zowel kleine letters als hoofdletters bevatten.
- Log in op uw klantaccount onder "Mijn GANT"
- Klik op Profiel
U kunt dan al uw persoonsgegevens aanpassen.
Als u uw account wilt laten verwijderen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen u hierbij helpen.
Zie 'Privacybeleid' kopje 14. Samenvatting van de data die wij van u verwerken, waarom en hoelang. Mocht u hier verder nog vragen over hebben neem dan contact op met onze klantenservice.
Cadeauverpakking
Wij bieden een standaard cadeauverpakking aan. Een voorbeeld van de cadeauverpakking wordt weergegeven bij de kassa wanneer u uw bestelling plaatst.
De kosten voor cadeauverpakking bedragen 6 € en worden bij de kassa toegevoegd.
Nee, prijskaartjes zijn niet op de producten in de verpakking aangebracht. Een samenvatting van uw bestelling en een retourformulier zitten erbij, maar ze bevatten geen prijsinformatie.
Er zijn enkele beperkingen die afhangen van de grootte van het product. Als een artikel in uw winkelwagentje niet als cadeau verpakt kan worden, is de optie 'Cadeauverpakking' niet beschikbaar tijdens het afrekenen.
Nee, de kosten voor cadeauverpakking zijn niet restitueerbaar en worden niet terugbetaald als u de artikelen retourneert.
De cadeauverpakking kan alleen samen met een bestelling worden aangeschaft en is niet als afzonderlijk product verkrijgbaar.
Nee, de cadeauverpakking geldt voor de gehele bestelling. Als u voor cadeauverpakking kiest, wordt de hele bestelling verpakt.
Als u een cadeau voor iemand heeft besteld en deze persoon het wil retourneren, gelden onze gebruikelijke retourvoorwaarden. Het pakket bevat een retourformulier en een samenvatting van de bestelling, die de ontvanger kan invullen. Nadat de retourzending is verwerkt, wordt het bedrag terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode die voor de aankoop is gebruikt.
Wij bieden geen omruiling aan. Stuur het artikel terug volgens onze standaard retourprocedure en plaats een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel.
Als de ontvanger het pakket retourneert, wordt het aankoopbedrag terugbetaald naar de oorspronkelijke betaalmethode. Als het pakket niet door de ontvanger wordt ontvangen of niet bij het pakketpunt kan worden opgehaald, wordt het naar ons magazijn teruggestuurd en het bedrag wordt terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode.