Ga verder naar algemene inhoud

Retourneren

RETOURPROCES


Retourneren, daar doen wij niet moeilijk over. Iedere bestelling kunt u gemakkelijk en snel retourneren aan de hand van het meegeleverde retourformulier en retourlabel.

Vul de reden in, pak de te retourneren artikel(en) goed in, plak het label erop en breng het naar uw dichtstbijzijnde PostNL punt


Retourvoorwaarden


U kunt bestelde artikelen binnen 60 dagen na ontvangst gratis retourneren, echter uitsluitend indien:


  • de artikelen niet gewassen, aangepast of beschadigd zijn;
  • de artikelen zich in een toestand bevinden die overeenkomt met normaal 'pasgebruik' – zoals u in een reguliere winkel zou passen;
  • de artikelen zijn verpakt in originele verpakking;
  • de artikelen zijn voorzien van eventueel meegeleverde kleerhangers en kledinghoezen;
  • alle originele hangtags/kaartjes nog aan het artikel bevestigd zijn.


Neem contact met ons op

Heeft u vragen of wilt u hulp bij het retourneren van uw bestelling, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. We helpen u graag.


GANT Klantenservice

085 - 208 2026 (Ma t/m Vr 09:00u-17:00u)

klantenservice@gant.com


Beschadigde of onjuiste producten

Neem direct contact op met onze klantenservice als u een item hebt ontvangen wat beschadigd is of een artikel is wat u niet heeft besteld.

GANT Nederland: klantenservice@gant.com.

Vermeld uw ordernummer, naam, adres, telefoonnummer en alle details van de producten plus de reden voor de retour, alsmede of u het geld retour wil hebben of het artikel wenst te ruilen.


Restitutie

Zodra uw teruggestuurde producten bij ons magazijn zijn gecontroleerd en geïnspecteerd, krijgt u een email met een melding van de terugbetaling. De restitutie wordt overgemaakt naar dezelfde kaart of hetzelfde account dat is gebruikt om de bestelling te plaatsen. Het duurt gewoonlijk 8 tot 10 dagen voordat een restitutie op uw afschrift verschijnt. De tijd die nodig is voordat u het bedrag op uw creditcard terugziet, is afhankelijk van de creditcardmaatschappij.